קניות נעליים מקוונות: דברים שכדאי לדעת

למה בהחלט ללכת לחנויות כדי לקנות הנעלה כשאפשר לעשות זאת מהסלון? לא רק שאתה יכול להירגע בנוחות, פשוט להשתחרר על הספה, אלא שאתה יכול גם למצוא מציאות הרבה יותר טובות. לחנויות המקוונות של גורדן נעליים יש הרבה פחות הוצאות ממה שיש לחנויות הנעליים בעולם האמיתי, וכתוצאה מכך, החנויות המקוונות יכולות למכור נעליים זהות בהרבה פחות מזומנים ועדיין לשמור על מרווח רווח זהה לזה של חנות בעולם האמיתי. בהתחשב בכך, רכישת הנעלה מקוונת היא ההגיונית ביותר.

רכישת נעליים באינטרנט יכולה להיות מרתיעה, במיוחד אם אינך רגיל לקנייה מקוונת; עם זאת, זה די קל. להלן, אנו מנחים אותך בהליך של קניית הנעלה באינטרנט:

גודל

אחת הנקודות החיוניות שאתה צריך לזכור בעת רכישת אייר גורדן באינטרנט היא בחירת המידה המתאימה. שלא כמו חנות בעולם האמיתי, עליך להזין את הממד באופן ידני. ההמלצה שלנו היא להסתכל במדידה שלך במקום לחפש נעליים ולראות אם יש להן את הממד שלך לאחר מכן. זה ימנע חוסר שביעות רצון. בחירת הממד שלך היא פשוטה מכיוון שחנויות הנעלה מקוונות בהחלט יאפשרו לך לבחור את המידה, ובדרך כלל הן אינן מאפשרות לך לרכוש נעליים אלא אם כן אתה מציין את המידה.

בעיה בשינוי גודל שעלולה להתרחש היא קריטריון הממד. חלק מהקמעונאים המקוונים ישתמשו במדידות מסורתיות באנגלית, חלקם בוודאי ישתמשו בגודל, וחלקם בוודאי ישתמשו במידות בפועל. כדי להבין מהי מידת ההנעלה שלך בעיצוב הנעליים שבחרת (אם זו מידה שאינך מזהה), כדאי להשתמש בטבלת המרה. למרבה המזל, מוכרים רבים, כמו Uglyshuz, יתנו לכם את הטבלאות הללו; לחץ על הכרטיסייה ‘מדריך ממדים’, ובוודאי תמצא טבלת המרות.

תוכנית הוצאות

עם הרבה נעליים לבחירה, זה יכול להיות מושך לקנות אפילו יותר הנעלה ממה שאתה רוצה או ממה שאתה יכול לנהל בנוחות. לכן, לפני שתתחיל לעשות קניות, אנו מציעים לך להגדיר בעצמך תוכנית תקציבית ולא לסטות ממנה בשיעור של יותר מ-10% אם יש נעליים שאתה נהנה ממנו; עם זאת, הם עברו את תוכנית ההוצאות שלך לאחר מכן, שמור עד שתוכל לנהל אותם.

תוכנית הוצאות חשובה מאוד מכיוון שקל להשקיע יתר על המידה באינטרנט.

הישאר בטוח

דאגה עצומה שמונעת מאנשים לבצע רכישות מקוונות היא האפשרות של הונאה ופריצת זיהוי. מסיבה זו, עליך להבין את הפונקציות שיש לנסות למצוא כדי להבטיח שאתה קונה עם אתר מכובד. להלן הדברים החשובים שיש לחפש:

  1. ודא שכל הדפים שאתה מקבל במידע אישי מאובטחים. הם צריכים, מלכתחילה, HTTPS ולא HTTP, כשהמשמעות s בטוחה ומאובטחת.
  2. ודא שהאתר מספק אמצעי תשלום בטוחים. אלה מורכבים מ-Google Checkout, PayPal, Visa Verify ו-Sage Pay. אלו הם מעבדי תשלומים של צד שלישי עם מוניטין מבוסס.
  3. קרא אתרי המלצות כדי לבדוק שצרכנים אחרים יותר מרוצים מהשירות.

Latest Post

Related Post